1. Skip to navigation
  2. Skip to content
  3. Skip to content

Carl Christian Grøndahl

Del:
 

Prosjektleder Sosiale Medier, Synlighet AS

 

15. juni kl. 13:30 / Sosial og direkte performance marketing


Carl Christian Grøndahl er fagansvarlig for sosiale medier hos Synlighet. Det siste året har han holdt over 30 ulike kurs, foredrag og workshops for godt over 1000 mennesker. Hans hovedfokus er alltid hvordan skape effektiv kommunikasjon, gode konverteringen, økt salg og hvordan gjøre dialogen i sosiale medier målbar. I 2008 leverte han sin masteroppgave ved UiB som tok for seg mobilisering i sosiale medier. Carl Christian er engasjerende og dyktig til å formidle sine kunnskaper på en forståelig måte. Han er selv aktiv i de sosiale mediene og du treffer ham også på Synlighets egen blogg.

 

På performance day vil han innlede om performance marketing i sosiale medier. Han vi ta for seg betydningen av dialog, de viktigste kanalene og ikke minst hvordan man må analysere denne aktiviteten opp mot konkrete, definerte mål. Nedenfor kan du se to utvalgte presentasjoner og foredrag av Carl Christian.

Carl Christian Grøndahl

Foredrag av Carl Christian Grøndahl for Snow 11 i Harstad 15. mars 2011

Facebook fra innsiden for NMD Ung 2010

Foredrag med Carl Christian Grøndahl for Nordiske mediedager Ung, 4. mai 2010

Andre foredragsholdere:

Carl Christian Grøndahl, Synlighet AS

Carl Christian Grøndahl

Synlighet AS

Carl Christian Grøndahl er fagansvarlig for sosiale medier hos Synlighet. Det siste året har han holdt over 30 ulike kurs, foredrag og workshops for godt over 1000 mennesker.

Jørgen Brunborg-Næss, Synlighet AS

Jørgen Brunborg-Næss

Synlighet AS

Jørgen Brunborg-Næss er faglig leder i Synlighet og avdelingsleder for Oslokontoret. Han er datanerd av legning og økonom av utdannelse, noe som gir ham både teknisk innsikt og kommersiell forståelse.